You want to treat us like criminals? We can behave like criminals 0010.

Blev hög som ett höghus ikväll.
Jag tog mig i kragen och knallade över till Pipen, eländig och dan. Vi snurrade spliff och diskuterade dagens föreläsningar. La fokus på positivitet och motivation. Det var avslappande och helt i linje med vad som behövdes för att stilla dagens ångest. Det suger verkligen att det var exakt vad som behövdes för att stilla dagens ångest.
För allt jag gör är att vidga mitt synaptiska gap och väva in thc i min hjärnas fettceller. Det tycks mig att klippan i min tillvaro är gjord utav cannabis och det känns rent utsagt jävligt ostabilt.


touché teddy. you got me all wound up.


Kommentarer
Postat av: Imorron

Det som göms i rök kommer upp vid stök?

THC is the bomb som kudde, mjukt, fluffigt och förrädiskt lugnande.

2009-10-01 @ 07:02:27
URL: http://imorron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0