Shush boy, shut your lips 0011.

Allt är så otroligt sexigt. det är det som stör mig mest utav allt. Det var längde sedan något eggade mig så mycket som allt detta smygande och hemlighetsmakeri. Hur vi gång på gång kommer undan och hur vi gång på gång kastar oss in i leken igen. Så varför ska det vara slutlekt? Din jävla fegis! Glöden börjar svalna och om några dagar till får stampa på den lovar jag att den slocknar.

Jag är mitt värsta jag just nu. Den här övergångsperioden mellan ljus och mörker väcker mitt infantila irrationella Det. Jag är rastlös och otålig. jag trampar på stället och min irritation växer. Beter mig som om jag vore ett litet barn. Jag vet att jag dröjt mig kvar för länge vid det här, att det är påväg ingenstans och kommer att ebba ut i ingenting...

... men det är så spännande! Och jag vet att tänker samma sak och jag vet att du kommer ångra dig, men läs mina läppar: Jag har inte tid att vänta medan du värmer upp dina fötter svälj några isbitar och kom ihåg. Shhh, det är en hemlighet.


Kommentarer
Postat av: Imorron

Narcissisten som är jag vaknade precis, Lola?

2009-10-01 @ 07:04:42
URL: http://imorron.blogg.se/
Postat av: taken too young.

Inte lola, men nästan. Det är bättre om du inte vet vem jag är och du kommer ändå att lista ut det alldeles snart. Men vi känner varandra från verkligheten, Jens. GOD MORGON.

2009-10-01 @ 10:34:25
URL: http://takentooyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0