You make me like charity 0016.

en lätt , dov panik surrarr runt mig som en irriterande fluga och jag viftar frånvarande efter den. Jag har mig själv att skylla för all eventuell ångest den här dagen kan bära med sig - för jag gör allt jag inte borde. Jag borde läsa in mina sidor till provet, så jag surfar istället. Jag borde skriva ex-tentor, men istället ska jag luncha med en tjejkompis. Jag tänker att "nu då, nu ska jag läsa bara den här sammanfattningen" men nej. Nu tror jag bestämt att jag ska röka en cigg istället. Mönstret är tydligt, men det verkar krävas mer än att bara se det, för att kunna bryta det.

Jag känner mig bara så... distraherad.

Kommentarer
Postat av: Vixxen

vad söt du är. tack för din kommentar. jag vet att det är precis så jag ska göra, men det är bra att höra det från någon annan ibland också!

2009-10-16 @ 17:44:10
URL: http://vixxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0